tisdag 14 juni 2011

att märkas för livet & allt sånt där.

Idag har jag tatuerat mig igen. En fransk lilja med text som jag antagligen nämnt tidigare. Det tog lite över en timme & är den största av de tre jag nu har.  Är sjukt nöjd men nu får nog nästa tatuering vänta ett tag. Två stycken inom loppet av ett år + en sedan tidigare kanske räcker för nu. Men det sa jag ju senast också, att jag skulle vänta lite... Jaja, nöjd är jag. Kommer att bli så himla fint när allting läkt och är klart, två nyanser av lila & lite gult går liljan i & färgerna kommer att komma fram mer när allting är klart som sagt. Har fastnat bläck på halsen som ska skrubbas bort så fort huden inte är så himla öm.  




Nu på kvällen var Anne här.Vi åt sushi & kollade på film. Lite lagom sådär. Ska ta vovvis & lägga mig nu är tanken. Imorgon väntar paradiset.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar