måndag 13 juni 2011

there's something on your mind.

Semestermåndag gott folk. Var i Täby med Malin och handlade lite väl mkt kanske men så får det väl vara ibland kan man tycka... Bland annat klänning till 30årskalas nästa helg, kommer bli hur bra som helst!
Imorgon ska det tatueras, och ätas lunch och ätas världens bästa glass som Anne gör alldeles själv, med vit choklad som jag aldrig i mitt hela liv tackat nej till. Har längtat i en vecka om inte längre haha.

Har verkligen inte speciellt mkt på hjärtat. Förutom att Black Army fyllde 30 i söndags. Var i Vasaparken och bevittnade det vackraste av tåg. Önskar att alla fick uppleva den kärleken. Men hade andra förpliktelser så det blev inget marscherande för mig och Yana som jag hade med mig. 

På onsdag åker jag, Malin, Olivia & Yana ut på ön. Några dagar som förhoppningsvis kommer att inkludera sol och bad och med all säkerhet massa skratt och vin. Kan det bli så mkt bättre? Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar